Wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnościami (OzN) i potrzebujesz wsparcia w kontakcie z nami, zwróć się do Koordynatora dostępności w KSAP.
Z Koordynatorem dostępności możesz komunikować się za pośrednictwem:
- telefonu: 22 60 80 114, 22 60 80 172
- e-mail: dostepnosc@ksap.gov.pl
- komunikatora internetowego: okienko w prawym dolnym rogu strony
W kontakcie z KSAP możesz również skorzystać z tłumacza języka migowego on-line.
- poniedziałek – piątek w godzinach 8:00 – 18:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
Dostępność informacji i materiałów o KSAP
Możesz otrzymać informacje/materiały o KSAP w różnych formatach dostępnych dla OzN:
- w druku powiększonym,
- w alfabecie Braille’a,
- w języku łatwym do czytania i zrozumienia,
- w pliku tekstowym.
Prośbę o przygotowanie informacji/materiałów o KSAP możesz zgłosić Koordynatorowi dostępności lub wypełniając specjalny formularz.
UWAGA:
- Materiały przygotujemy w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 14 dni.
- KSAP może odmówić udostępnienia wnioskowanych informacji/materiałów/dokumentów wyłącznie w przypadku gdy ich przygotowanie wymagałoby zaangażowania nadmiernych środków. Decyzję w tym zakresie podejmuje Dyrektor KSAP.
Spotkanie informacyjne o KSAP
Istnieje możliwość zorganizowania spotkania informacyjnego o KSAP. Prośbę o zorganizowanie spotkania możesz zgłosić Koordynatorowi dostępności lub wypełniając specjalny formularz.
UWAGA:
Wniosek o zorganizowanie spotkania informacyjnego zgłoś nie później niż na 3 dni przed planowanym terminem spotkania.
Wsparcie w zgłoszeniu się na szkolenie/konferencję
Jeśli chcesz zgłosić się swoje uczestnictwo w szkoleniu, konferencji, projekcie lub innym wydarzeniu organizowanym przez KSAP możesz poprosić o to Koordynatora dostępności lub wypełnić specjalny formularz.
UWAGA:
- warunkiem udziału jest spełnienie ogólnych warunków dostępu (np. zgłoszenie w wyznaczonym terminie, wniesienie opłaty, spełnienie wymagań formalnych, złożenie odpowiednich dokumentów).
Szczególne potrzeby OzN w trakcie wizyty w KSAP
W miarę możliwości staramy się uwzględnić szczególne potrzeby OzN odwiedzających KSAP.
W szczególności istnieje możliwość:
- zaparkowania samochodu na dziedzińcu KSAP – wymaga wcześniejszego zgłoszenia,
- przyjścia z osoba towarzyszącą,
- skorzystania z przenośnej pętli indukcyjnej – wymaga wcześniejszego zgłoszenia,
- skorzystania, w kontakcie z pracownikami KSAP, z tłumacza języka migowego on-line,
- skorzystania z pomocy w dotarciu do określonego miejsca w budynku KSAP (przewodnik po budynku) – wymaga wcześniejszego zgłoszenia,
- poruszania się na wózku inwalidzkim – wymaga wcześniejszego zgłoszenia,
- czasowego skorzystania z oddzielnego pomieszczenia – wymaga wcześniejszego zgłoszenia.
Szczególne potrzeby możesz zgłosić Koordynatorowi dostępności lub wypełniając specjalny formularz:
- formularz wniosku o zorganizowanie spotkania informacyjnego na temat działalności KSAP
- formularz wniosku zgłoszenia chęci skorzystania przez OzN z form działalności i usług świadczonych przez KSAP.
UWAGA:
- szczególne potrzeby zgłoś nie później niż na 3 dni przed planowanym terminem wizyty,
- KSAP może odmówić uwzględnienia szczególnych potrzeb w przypadku gdy wymagałoby to poniesienia nakładów przekraczających możliwości finansowe KSAP. Decyzję w tym zakresie podejmuje Dyrektor KSAP.